فایل جدید تحقیق درمورد معماران عصر ديجيتال انديشه هاي فيليپ كاتلر

فایل جدید تحقیق درمورد معماران عصر ديجيتال انديشه هاي فيليپ كاتلر با مشخصات انديشه فيليپ كاتلر,فيليپ كاتلر,مدل فيليپ كاتلر,تحقیق درمورد فيليپ كاتلر,پدر بازاریابی,بازاریابی,نظرات فيليپ كاتلر,بیوگرافی فيليپ كاتلر,مقالات فيليپ كاتلر,تحقیق بازاریابی,مقاله بازاریابی

توضیحات:

تحقیق درمورد معماران عصر ديجيتال انديشه هاي فيليپ كاتلر

تحقیق-درمورد-معماران-عصر-ديجيتال-انديشه-هاي-فيليپ-كاتلر

قسمتی از متن:
فيليپ كاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شيكاگو متولد شد. ليسانس را از دانشگاه دي پل، فوق ليسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شيكاگو، دكتري را در همان رشته از MIT و فوق دكتري رياضي را از هاروارد و فوق دكتري علم و فناوري را از دانشگاه شيكاگو اخذ كرد. او از سال 1969 استاد رشته بازاريابي بين المللي دانشگاه نورث وسترن است. اين دانشگاه از اولين مراكزي بود كه در آن بازاريابي تدريس مي شد. نام كاتلر با واژه بازاريابي عجين شده است. او را بي هيچ ترديد پدر بازاريابي مي خوانند. از دهه 1970 كه انديشه بازاريابي پس از دو دهه دوران شكوفايي اقتصادي در غرب و همزمان با ركود ناشي از شوك نفتي و مسائل اقتصادي مطرح و به رسميت شناخته شد، نام او بيش از ديگران در اين زمينه به گوش خورده است. كارنامه پررنگ و بار او در زمينه بازاريابي منحصر به فرد است.

فهرست مطالب:
1.شما را پدر بازاريابي مي نامند. نظر خودتان چيست؟
2.بازاريابي به چه معناست؟
3.بسياري از مردم، بازاريابي را به معناي فروش و تبليغات درنظرمي گيرند. نسبت فروش و بازاريابي چيست؟
4.مديريت بازاريابي چه وظايفي بر دوش دارد؟
5.گامهاي بنيادين در فرايند بازاريابي كدام است؟
6.به آميزه بازاريابي اشاره كرديد. مفهوم و جايگاه اين آميزه در بازاريابي را توضيح دهيد.
پس به جاي 4P يعني آميزه بازاريابي از ديدگاه فروشندگان شما از ديدگاه خريداران چه پيشنهادي داريد؟
7.بخش بندي و تقسيم بازار به چه معناست؟
8.مي توانيد نمونه هايي از رويكرد تقسيم بندي بازار را بيان كنيد؟
9.معناي هدف گيري و جايگاه يابي در بازار چيست؟
10.جايگاه تحقيقات بازاريابي در فرايند بازاريابي كجاست؟
11.زمينه هاي معمول و متداول تحقيقات بازاريابي كدام
است؟
12.به بازار هدف و بازاريابي هدف اشاره كرديد. منظور از بازار هدف چيست؟
13.آيا اين صحت دارد كه ميانگين زمان خدمت مديران بازاريابي در شركتها 16 تا 18 ماه است؟
14.آيا وظيفه بازاريابي تنها برعهده يكي از واحدهاي مشخص سازماني است؟
گذار از وظيفه گرايي به سوي فرايندگرايي در سازمانها چه ميزان بر اين تغيير جايگاه واحدهاي بازاريابي اثر مي گذارد؟
15.به اين ترتيب ممكن است دگرگونيهاي زيادي در واحد بازاريابي پديد آيد؟
16.آيا ممكن است اصلاً واحد بازاريابي نداشته باشيم. اصلاً آيا با نبودن واحد بازاريابي، رفتار ديگر واحدها بهتر وكارآمدتر نخواهد شد؟
17.يك شركت چگونه مي تواند مشتريان سودآور را يافته، نگهداري كند و رشد دهد؟
آيا واقعاً همه مشتريان را بايد نگه داشت؟
18.اشاره كرديد كه بازاريابي هنر است. چگونه هنري است؟
19.نشان تجــــــاري چگونه به يك كالا اعتبار مي بخشد؟

20.از چه راههايي مي توان امتياز رقابتي به دست آورد، يعني ارزشهايي فراتر از رقيبان به مشتري عرضه كرد؟

21.آيا راهبرد ارزان فروشي به عنوان راهبرد رقابتي معايبي هم دارد؟
22.بازاريابي چه نقشي در برنامه راهبردي شركت دارد و اصولاً نسبت بازاريابي و برنامه ريزي راهبردي چيست؟
23.آيا مي توانيد راهكارها و فرمولهاي يك سطري براي پيروزي و موفقيت در امر بازاريابي بيان كنيد؟
24.آيا يك نسخه واحد براي بازاريابي شركتها وجود دارد؟
25.شما بازاريابي را داراي مـــــاهيت آموزشي مي دانيد. منظورتان چيست؟
26.چه اصولي بايد راهنماي شركت و مديران بازاريابي در زمينه مقوله هاي اخلاقي و تعهد اجتماعي باشد؟
27.به نظر شما آيا در دو دهه اخير كه جنبش بازاريابي مطرح بوده، شركتها از محصول محور به بازار محور تبديل شده اند؟
28.البته رقابت، همه را مشتري محور و بازار محور مي سازد. به تعبير شما در چنين حالاتي بازاريابي يا واكنشي است يا پيش بيني. آيا نبايد سطح را بالاتر برد؟
29.چگونه شركتهاي بازار محور مي توانند بازار جديدي خلق كنند درحالي كه هر روز يا هر سال نمي توان بازار ساخت.
30.آينده بازاريابي را چگونه مي بينيد؟
31.شما درباره آينده بازاريابي همه را دعوت به تفكر مجدد درمورد راهبرد بازاريابي كرده ايد. چه مسائلي در اين زمينه قابل پيش بيني و توجه است؟
32.منظورتان از خريد و فروش خانگي چيست؟
33.مي توانيد نمونه هايي در اين مورد ذكر كنيد؟
34.موارد ديگري هم هست؟
35چه چيزهايي را بايد برون سپاري كرد؟
36.آيا نكته ديگري هم در چشم اندازهاي آتي بازاريابي وجود دارد كه ذكر نكرده باشيد؟
37.منابع

دانلود فایل